Alternatif Şarkı Listesi CD1 #NowPlaying

Müzik listenizi yenilemek istediğinizde aklınıza fazla bir alternatif gelemeyebilir. Eğer yeni dinlediğiniz şarkıların isimlerini zamanında bir kenara not etmediyseniz. Bu listede belki daha önce dinlediğiniz, belki de ilk defa dinleyeceğiniz şarkılar olabilir. Size alternatif olması için ve aynı zamanda da dinlenesi şarkıların arka planda kalmasından hoşnut olmayan biri olarak böyle birkaç şarkılık listeler yapmayı düşündüm. Her liste için aynı başlık içinde "CD" ve "Sayı" kodlaması olacaktır. Şimdi CD 1'de yer vereceğim şarkılara geçelim.

1 - Esin İris & Koray Candemir - Senin Şarkın
Koray Candemir'in ilk kez biriyle düet yaptığını öğrendiğim şarkıdır. "Aşk, sessizliğine çok büyük geliyor. Hikayeler var teninde, kaç kişi biliyor?"

2 - Eski Bando - Cumartesi
Bu grubunda ilk albümüdür. Genelde konserlerinde cover şarkılar çalınıp söylenir fakat kendi albümlerinde bütün şarkılar gruba aittir. Başarılı bulduğum coverların ardından gelen bu albüm grubun iyi yerlerde olması gerektirdiğini hissettiriyor. 

3 - Aylin Aslım - İçimde Ölen Biri Var
Rock müziğin kadın seslerinden Aylin Aslım'ı coverladığı şarkıyla dinlemek başkaca bir tat veriyor. Ahmet Kaya anısına için söylenen birçok şarkı arasından şimdilik bu şarkıyı seçiyorum. Diğer bütün şarkıların yeni tınıları enfes... "Bir Eksiği" albümünden

4 - Pera - Sensiz Ben
Arkadaş çevresinin de dinlediğini keşfetmeden önce kendime has bir şarkı olduğunu düşünüyordum. Kendim dinleyip kendim susturuyorum sandığım o günden sonra aslına Pera herkesin grubu olmayı bir nebze başarmış halde.

5 - Sufle - Köprüaltı
Duman grubunun 1999 yılında çıkan ilk stüdyo albümden sıkı bir şarkıdır. Gerçi o albüm baştan sona iyidir ama "Yalnızlık Paylaşılmaz" favorimdir. Sonraki favorim ise, adını ilk defa duyduğum Sufle'nin coverladığı Köprüaltıdır.