Erkek Tarafı Testosteron Filmi Eleştirisi

   Yönetmenliğini İlksen Başarır’ın yaptığı filmde Mert Fırat, Onur Ünsal, Emre Karayel, Timur Acar, Metin Coşkun, Tuna Kırlı ve Cihan Ercan yer alıyor. Komedi dalında ki filmimiz 22 Kasım 2013 tarihinde seyirci ile buluştu. İmdb puanı ise 4.1’dir.

   Ben bu filme giderken filmin kadrosunu incelemiş, konusunu okumuştum ve hem kadrosunu hem de konusunu beğendiğim için filme gittim. Ama gittiğime pişman oldum. Bu kadar kaliteli bir ekip harcanmış. Kalitesi düşük espriler, boş yere bağrış çağırışlar, iğrenç küfürler ve gereksiz bel altı şakalar. 7 tane Recep İvedik’i yan yana oturtmuşlar ve film çekmişler. Atlı Karınca ve Başka Dilde Aşkı yapan ekipten böyle boş ve sığ bir film görünce demek ki onlarda gişe için iş yapmaya başlamışlar demekten kendimi alamadım.

   Gidin 30. kez izlediğiniz Kemal Sunal’ın bir filmini açın hem zamanınıza yazık olmaz hem de daha kaliteli esprilere gülmüş olursunuz. Hem bir taraftan kadınları aşağılıyor bence hem de erkekleri aşağılıyor. Hatta yer yer erkekler bu kadar kötü ve iğrenç varlıklar bile demeye çalışmış yönetmen. Bunu yaparken de kadınlara hakaret ederek yapmış.

   Ben böyle bir ekipten daha sanatsal daha sosyal mesajı olan bir film bekliyordum. Hatta erkekler üzerine yaptıkları için gerçekten ilginç bir şeyler ortaya çıkabileceğini ummuştum. Ama hepsi boş çıktı. Ama ödül verebilirim bu kadar güzel kadrodan bu kadar kötü bir film çıkardıkları için. Neyse daha fazla yazmak ile uğraşmıyorum bu film için.

   Tüm sinema severlere iyi seyirler...