Teoman'ın Mektubuna Cevap;

Bana Teoman'ın tanımını yapabilecek olan var mı? Ben bir tanım yapmaya çalışayım o zaman; Öncelikle o bir müzisyen, sanatçı, söz yazarı... Kurduğu cümlelerin tadı kulaklarda kalır hep, söylemek istediklerini dolaylamadan direk söyler o. Kişisel hayatı, beni ve bizi ilgilendirmez fakat müzik adına yaptıkları azımsanamaz. Ses tonu, hep pürüzlüydü ve bu dinleyenlerine (bana da) büyük haz verirdi. Artık şarkı söylemeyeceğini bilmek, çok ama çok üzücü...
Merhaba Teoman Abi;
Şu tanımını "Sanatçı denilen yaratık, dünyayla çözemediği bir sorununu başkalarına saçma gelecek bir işi çok önemseyerek halletme yoluna giden kişidir. Benim durumumda gitar çalmak, şarkı söylemek vs. oluyor bu saçma iş." beğenmediğimi dile getirmekle başlıyorum cevaplara. Nedeni: Dünyayla sorunu olan bir ton insan var ve bunların hepsi birçok saçmalığa imza atan insanlardan oluşuyor. Bu insanların yaptığı saçmalıkların hepsine "sanat" mı demiş oluyoruz? Ve müzik yapmayı "saçma bir iş" olarak da belirtmen hoşuma gitmedi Teoman Abi. Ve şarkı sözü yazman bize saçma gelmiyor.
Kişiliği korumaya çalıştığın gerçeğini, medyadan takip ettiğim kadarıyla onaylayabilirim. Neysen o oldun hep. Olması gerekende bu değil midir? İçinden geleni yapan kimselerdensin. "Şu insan iyi biri" diyebiliyoruz ama onun gerçekten iyi olup olmadığını anlamak zaman alıyor, yada hiç öğrenemiyoruz. Kendi içinde yaşadığın bir çelişki olabilir "ben iyi biri miyim, değil miyim?" ama bunu ben dahil herkes en az bir kere yapmıştır. Sonuca varamasa da...
Hayallerin seni tatmin etmiyorsa sanırım hayal ettiğinden daha fazlasını yaptığın içindir. Kurduğun hayala ulaşamadığında, daha da acıkır insan ve başarmak için daha da çalışır; sonunda başarır ve tatminlik duygusu biter. Seninki de bu hesap olabilir mi?
Biz sağdık dinleyicilerin olarak, müziği ve bizi bırakmanı hiç istemeyiz. Fakat şu da var; Eğer eski Teoman gibi kalacağını düşünemiyor isen,  tahtı en yukarıdayken bırakmak yiğit işidir. Biz, üzülürüz ama geride bıraktıklarına tatmin olmasını biliriz.
İçimde hep bir "geri dönüş" umudu taşıyacağım. O gün geldiğinde ise yanında bile olabilirim. Şu kısacık yaşantımda sadece bir kez konserine gelebildiğim için üzgünüm. Bu bir veda değil, biliyorum... Yeni bir doğuş hikayesi belkide? Belkide gerçek Teoman'ın doğum günü olacak son konserin. Daha çok şey demek istiyorum da hepsi laf kalabalığından başka bir şey olmayacağı için kısa kesiyorum şuraları;
Seni dinlemek güzeldi ve hep güzel olacak.